Morgendstond en goud in de mond

Na twee maanden kan ik eindelijk terug lekker wakker worden. Na een paar weken voel je dat echt wel, het effect van geen Wake-Up light meer te hebben. Je zou kunnen zeggen dat het kwatch is, maar ik sta er alleszins wel lekker wakkerder mee op. En toen ging ze stuk. Afin, stuk. Ze bleef werken, hetgeen redelijk vervelend is ‘s nachts wanneer je wil slapen en dus verwacht dat het donker is.

Nu, die lamp is een cadeau geweest, gekregen bij onze aankopen bij Beter Meubel tijdens een woonweek. En wat je zo krijgt bij de meeste winkels, vergeet het dat je daar iets van garantie op krijgt.

Wel moet ik zeggen dat ik van Beter Meubel erg tevreden ben. Dat is verreweg het eerste bedrijf dat ik ken waar “service na verkoop” echt kan tellen en waar klanten ook na hun aankoop nog supergoed wordt behandeld. En zo kwam het dat ik in die winkel mijn vreemde vraag stelde of die gekregen lamp ook in garantie was en ik kreeg prompt een “ja”.

Ze is wel twee maanden weg geweest en uiteindelijk heb ik een andere gekregen (wat ik wel verwacht had) en terwijl ik een telefoontje verwachtte dat ik die lamp mocht komen ophalen, hebben ze het naar mij opgestuurd.

Dat is pas echte Customer Service. Daar kunnen veel bedrijven heel erg veel van leren.